Be me lover

Publicerat: 2011-01-06 Tid: 17:31:56


Jobbade stängning igår till 01. Var väll färdiga runt tjugo över och jag gick och la mig direkt då jag kom hem. Vaknade av att alarmet på min mobil ringde (notera att det är iPhone alarmet och att det funkar för mig) och då var det bara att gå upp och äta en rejäl frukost för att ladda inför en ny jobbdag. Var inte så mycket folk idag och jag jobbade bara i 3 timmar så var inte så jobbigt.

Nu är jag i alla fall hemma och har inga planer för kvällen. Tror jag ska ta mig ett bad och en ansiktsmask i kväll och bara ta det lugnt. Börjar inte jobba förrän kl 16 i morgon så sovmorgon får jag allt. Sitter just nu och ser på matchen mellan LHC-FBK på TV4 och det står 1-1 än så läng. Jag hejjar såklart på LHC och hoppas det lyckas ta guld detta år då de varit nära sjukt många gånger. Det är dem värda!

Hejja, hejja, hejja Cluben. LHC är dem bästa!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0