Cheap Cheap

Publicerat: 2011-01-09 Tid: 18:58:33


Sådär, detta är tröjan jag köpte idag. Var halva priset så betalade 449 kr för den. Snygg som attan och mamma köpte även en liknande fast däremot en blå Fred Perry. Tycker de hade väldigt bra rea på MQ (Ingelsta Shopping i Norrköping) än vad de har här i Linköping. Wonder why..

Imorgon blir det som sagt att åka till tornby för att handla crosstrainer. Förhoppningsvis följer syster med och är bärhjälp och allmänt sällskap. Kommer nog bli bra det. Nu blir det fortsättningsvis mys framför TV:n.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0