Crazy right now

Publicerat: 2011-01-02 Tid: 22:34:43


Sitter här under en filt i min säng i ett ganska kallt rum. VARFÖR ÄR DET SÅ FRUKTANSVÄRT KALLT? Ser i alla fall på Good Luck Chuck som går på tv just nu. Rätt rolig och underhållande film må jag säga. Idag har jag i alla fall gjort i ordning, packat eftersom jag nu är hos pappa. Umgicks också med Jennifer hemma hos mig först. Vi åt lite mat och pratade om allt och inget. Det är ju trots allt söndag idag och det är ju som alla vet en dag då man bara är seg. Tror det är något som sitter i allas huvud, så fort man vet att det är söndag känner man sig seg.

Haha Dane Cook som spelar Chuck i filmen är bara så hilarious!!! Anyway ska väll fortsätta småskratta och flina lite fult till filmen så hörs vi bloggen. AHhh okej eeehhh aaa heheheheh puss byebye bloggeeeeeen....I know you love me, xoxo MATilda. Heheh get it? MATilda. I like foooood!

Okeeeej, tror det spårade ut lite där. Sorry om jag skrämde er. Mohahahaha...


Kompenserar med en seriös bild från nyår


kurdisk muslimsk tjej <3

godnatt <3

2011-01-04 @ 00:34:53
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0