Dagens mat blev trots allt detta.

Publicerat: 2011-01-18 Tid: 14:26:40


img_0779 (MMS)

Dissade mjölk och äpplebitar och tog cola och pommes istället. Blev allt för sugen och eftersom jag tränade igår så får jag äta detta som kompensation. Nu är det 3 och en halv timme kvar tills jag slutar och ska börja jobba igen om 10 min...



LINA HAMMARSTRÖM

börjainte käka allt för mycket donken för dååååååååå kommer u se ut som en köttbulle sen :-D :-D

2011-01-19 @ 10:36:45
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
LINA HAMMARSTRÖM

svar oooh så jävla bra asså :-D

2011-01-19 @ 11:01:28
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0