Famous

Publicerat: 2011-01-13 Tid: 13:45:56


Började jobba idag kl 10-13. Vid elva fick jag besök av Idol-Minnah & Daniel. Serverade Nuggets och Lilla Menyn till dem. Ville inte vara jobbig så låtsas inte om att jag visste vilka de var. Kände först igen Minnah och när jag såg Daniel så förstod jag att det verkligen var dem. Lite roligt att servera mat till kändisar, haha. De ska ha en idol-konsert i Cloetta Center imorgon eller något tror jag. Så det var därför de var här i Linköping.

Nu ska jag i alla fall få i mig lunch och så får vi se vad som händer sen. Ska eventuellt vara med syster om vi kan hitta på något att göra. Börjar jobba klockan 10 imorgon också så blir inte att vara uppe allt för länge.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0