Go, I said GO!

Publicerat: 2011-01-09 Tid: 18:32:25


Hittade inget på Media Markt utan hittade däremot en tröja från MQ. Var halva priset kan visa den i ett annat inlägg lite senare. Var duktig och köpte köttbullar med potatis istället för kebab till lunch. Har bestämt att då allt godis som jag köpte igår är slut så blir det inget mer än på fredagar/lördagar. Måste komma i form nu känner jag. Både utseende mässigt och konditionsmässigt. Träningsdags ffs!

Snart blir det träning för hela slanten. Ska nämligen åka till Team Sportia imorgon och handla en crosstrainer. Det blir denna skönhet nedan för 2690 kr. Ska försöka träna så ofta som möjligt på den. Nu j*vlar kör vi!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0