I can only laugh

Publicerat: 2011-01-04 Tid: 20:53:01


Seems like you've finally got it. Nobody likes you. Face it.

Har inhandlat lite gottigt till kvällen. Ska se på en film som heter You Again och till det blir det lite chips, 50 % less fat of course, (lät som kissie där) och julmust. Måste passa på att dricka julmust nu innan den försvinner. Fast i och för sig så kommer den tillbaka i påsk igen fast då med namnet påskmust. Kärt barn har många namn, am I right?

Bild från i somras.


JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: kul att du vill vara med! Glöm ej att skriva om tävlingen bara, LYCKA TILL! :)

2011-01-04 @ 23:35:42
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0