I want it that way

Publicerat: 2011-01-04 Tid: 12:57:10


Jag måste verkligen sluta med att sova så länge på dagarna. Börjar ju jobba igen på torsdag och då kommer det vara en mardröm att ta sig upp om jag ska fortsätta i det här mönstret. Tittar just nu ut genom fönstret och det snöar sjukt mycket. Tycker ändå det är rätt mysigt men samtidigt vill man ju att det ska bli vår/sommar. Fast det är ju ändå bara januari så man kan inte förvänta sig annat.

Igår var jag och syrran på ikano och åkte sedan hem till henne för lite käk. Åkte hem från henne vid halv elva och träffade sedan Abbe. Gjorde inget speciellt utan såg lite på TV och skjutsade sedan hem honom vid halv ett.

Så vad händer idag då? Ja ni det vet jag faktiskt inte riktigt ännu. Får se vad dagen bjuds på men ska i alla fall ta och duscha om en stund och plocka i ordning lite i mitt rum. Ikväll har jag i alla fall lust att se någon film och bara ta det lugnt.


Så här kommer vädret vara de kommande dagarna i Linköping.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0