Idol

Publicerat: 2011-01-14 Tid: 23:06:17


Idol Live var awesome! Nu blir det i alla fall att sova eftersom jag börjar 11.30 imorgon. Måste också säga att Jay verkligen var en värdig vinnare. Han vet hur man rockar loss på en scen. Grym kille alltså!!!!! Lägger upp lite filmer och bilder imorgon eftersom jag inte orkar det nu. Videofyme ville inte ha så stora videor så får bli youtube. Älskar att de avslutade med "All I need is you" vilket var sjukt bra. Älskar den låten och de är så grymt duktiga allihopa och de är så mycket bättre när man ser dem live än i tv-rutan.

Visar denna bild från konserten så länge.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0