I'm down on my knees

Publicerat: 2011-01-16 Tid: 20:52:48


¡Hola senioras y senoritas!
Sitter just nu hemma hos mamma och tvättade precis av mitt ansikte. Hade en ansiktsmask för att fräsha upp huden lite. Idag har jag i alla fall varit hos Annie och opponerat på en annan grupps essä. Fick åka pendeln gratis både dit och hem eftersom de har nya tåg som ännu inte har kortläsare. Riktigt nice! Var duktig och gick till och från stationen och tog inte spårvagnen. Healthy!

Händer inget speciellt i kväll utan ska packa upp min väskor och bara ta det lugnt. Börjar jobba kl 10 i morgon och slutar vid ett och blir att ta bussen hem direkt för att äta eller eventuellt äta lunch med pappa. Får se vad han säger i morgon. Hade från början tänkt att gå till MQ och köpa den där jättefina skjortan för de pengar jag hade i plånboken. Men icke sa nicke! La ner dem i min fina spargris hemma istället och ska, observera, INTE köpa skjortan i morgon utan ska börja spara på riktigt nu.

Yeeey hottie med ansiktsmask!


Aline

bra däär :D man vet aldrig du kanske lyckas samla ihop till en härlig sommar semester

2011-01-16 @ 21:50:33
URL: http://alinescloset.blogg.se/
MEREI

- haha gött!

2011-01-17 @ 06:39:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Josäfin :>

Jätte snygg blogg :o

2011-01-17 @ 07:38:22
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0