I'm lovin' it

Publicerat: 2011-01-15 Tid: 22:40:26


Har jobbat idag till klockan 16 och efter det gick jag hem och åt mat. Var duktig och struntade i pommes och läsk idag på min lunchrast utan tog bara en Big Mac och drack mjölk. Nästa vecka blir det dessvärre att äta mat på jobbet om jag inte tar med mig egen mat. Får se om jag orkar fixa något.

Har umgåtts med min syster nu på kvällen och även brorsan kom förbi. Gjorde inget speciellt utan tittade på en film som gick på 3:an. Uptown Girl tror jag närmare bestämt att det var.

På tal om jobbet....


Rebecca

inte så ofta :P

1 gång i månaden/varannan månad? eller ännu mer sällan

2011-01-15 @ 23:15:38
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0