Jag skrattar idag

Publicerat: 2011-01-03 Tid: 12:01:41


Godmorgon, godmorgon säger jag när klockan snart är tolv. Anyway vaknade vid elva och har faktiskt ätit frukost så nu sitter jag här vid datorn. Lyssnar lite på Spotify och funderar på att det snart är dags att ta på sig lite kläder. Ska nämligen umgås med syster idag som fortfarande ligger och sover. Just ja verkar vara en väldans problem med alarmet på iPhone men som tur var har jag inte märkt av det. Känns rätt bra är dock lite orolig för att den inte ska ringa sen när jag ska jobba och behöver använda mig av den. Däremot finns det ju massor med appar man kan ladda ner med olika alarm.

Fick väldigt mycket läsare igår så lägg till mig på bloglovin om ni tyckte denna blogg var intressant. Det är bara att trycka på mig här till höger --------->

Gör det! Kom igen nu då jag vet att du vill annars kommer denna kvinna nedan dyka upp hos dig när du sover.

 



eriica - 2011 NU KÖÖR VI!

Fin blogg! allt bra med dig? :) kram!

2011-01-03 @ 19:54:53
URL: http://soeriica.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0