Lose you now

Publicerat: 2011-01-14 Tid: 13:41:05


Nu har jag slutat jobbet och fått i mig mat. Var så hungrig då jag slutade så köpte med mig två cheesburgare hem. De satt väldigt fint i magen må jag säga. Har inte ätit McDonald's på ett tag nu eftersom jag bara jobbat småpass och inte haft rast. Det är bra annars kommer jag rulla fram och det är tur att jag börjar träna lite nu. På tal om det så kanske jag ska göra det snart om jag hinner. Annars får de bli imorgon istället...

Ska träffa Jennifer på en fika klockan 3 så ska gå till hennes jobb då. Får se vilket ställe det blir att gå till, kan tro att Jennifer är lite hungrig kanske. Nu ska jag gå och bädda min säng och fixa lite i mitt rum.

Mmmmmm, cheeseburgare.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0