Next move

Publicerat: 2011-01-13 Tid: 21:21:57


Har precis sett på en film som jag hittade hemma hos mamma. Filmen heter Next och är en väldigt bra film enligt mig. Nicholas Cage spelar huvudrollen och kan se 2 min in i hans egen framtid. Den är rätt gammal, vet inte exakt vilket år den kom ut men har några år på nacken.

Ser fram emot IDOL-konserten imorgon med Tilde. Brukar som sagt aldrig gå på konserter så lär bli kul. Ska försöka träna lite innan konserten imorgon. Ska träffa Jennifer på en fika klockan 3 och jag slutar jobbet klockan 1 så har 2 timmar på mig att äta, träna och duscha. Det ska jag nog hinna.


Älskar att spela iCopter på iPhonen. Det är ett väldigt roligt men irriterande spel om man misslyckas och envis som man är försöker man om och om igen. Rekommenderas till ni som har iPhone!


Linnea

Fint! :) kul med konsert!

2011-01-13 @ 21:50:50
EMILIA

den lät bra! kanske nästa gång jag ska hyra film :) är det alla idolerna som ska ut på turné?

2011-01-14 @ 11:02:31
URL: http://espot.blogg.se/
Yohanna

Hej, vad kul.!! Vart köpte du dina biljetter å vad fick du ge för dem?? Hoppas konserten kommer till Skåne nåt framöver sen! :)

2011-01-15 @ 22:47:55
URL: http://maiplu.se

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0