Now come on!

Publicerat: 2011-01-10 Tid: 17:05:17


Efter mycket slit och irritation på grund av denna så är den äntligen ihopsatt. Provade lite i någon minut och köra med den och den är jättebra! Finns olika program och välja mellan eller bara köra manuellt och öka eller minska motståndet. Kommer att spendera en hel del tid på denna må jag säga. Det måste jag för behöver verkligen komma i form nu. Ska även dra ner på godiset och annat snacks som sagt för att resultatet ska bli så bra som möjligt. Om det är någon som undrar vad den heter och kostar så heter den Extremefit CT450 och kostar 2690 krTeam Sportia. Så himla värt! Kommer bli mycket träning på denna och sit-ups hädanefter. Inget slöande mer här inte. Nu kör vi!


LINA HAMMARSTRÖM

värt! tror jag ska köpa en sån också! känns det i röven lr ? ;=)

2011-01-11 @ 10:57:59
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
LINA HAMMARSTRÖM

svar fan va najs! plus attd en är så bliig också! ser iet på bilden man vad är det man kan se för värden? hur många kalorier man har bränt och så också lr? :)

2011-01-11 @ 11:42:05
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
LINA HAMMARSTRÖM

svar fanva bra... ska koll aom jag kan köpa en :O :D

2011-01-11 @ 11:50:51
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0