Oh really

Publicerat: 2011-01-11 Tid: 12:22:12


Gud vad dålig kondition jag har. Efter bara 10 min på crosstrainern låg jag död i min säng. Kanske berodde lite på att jag tog väldigt tungt motstånd på en gång men äh, ska man träna så ska man. Kanske kör lite mer i kväll om inte kroppen är död. Annars blir det mer imorgon. Men i och för sig kan man inte börja hur hårt som helst utan man ska helst ta det lite lugnt i början om man inte är van. Nästa mål är 12 min, så får jag gå uppåt med tid hela tiden. Blir nog bra. Kompletterade med några sit-ups efteråt också och det gick däremot jättebra. Nu väntar duschen ska bli skönt att duscha av allt svett. Hihi grose.

Ps: Gud vad bra den är föresten. Helt värd pengarna!

Tired as h*ll.


emma

allt bra? :)

2011-01-11 @ 14:11:48
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
emma

va bra, jättebra! :D

2011-01-11 @ 15:01:31
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0