Oopsi doo

Publicerat: 2011-01-17 Tid: 20:13:55


Jobbade 10-13 idag och åt sedan lunch på Thai Coconut med pappa. Gick sedan runt på stan en stund och dreglade över den fina skjortan från MQ. Hade dock glömt plånboken hemma så kunde inte köpa den men provade den ändå. Tog bussen hem till mormor och umgicks med henne i en timme. Träffade sedan upp mamma och åke hem. Hade fått ett AVI i brevlådan där det stod att tröjorna som jag och min bror beställde från USA hade kommit Köpte en hoodie av ShayCarl, han killen på youtube som gör en ny video varje dag, som kostade 30 dollar. Var lite osäker på vilken storlek jag skulle köpa men S satt perfekt som tur var. (Amerikanerna är så tjocka så deras storlekar är så stora ibland).

Efter jag hade hämtat ut tröjjorna på Ekholmen så åkte jag och mamma till stan. Köpte ÄNTLIGEN min efterlängtande skjorta, som jag från början sagt att jag inte skulle köpa. Tur var väll det att jag köpte den för det var 50 % av 399 kr men ändå fick jag den för 149 kr, YEEEEY! Nu sitter jag i alla fall här hemma vid datorn. Ska kanske gå och köra lite på crosstrainerna och sedan chilla framför tv:n.

Imorgon jobbar jag långt pass nämligen 11-18 och har redan börjat planera vad jag ska äta till lunch. Blir nog 6:a Nuggets, äpplebitar & mjölk så skippar pommes och läsk, duktigt! Har till och med två raster imorgon om ja inte räknar fel men blir nog bara något litet andra måltiden. Får se hur hungrig jag är....




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0