Sitter just nu och väntar på bussen.

Publicerat: 2011-01-19 Tid: 11:22:12


img_1977 (MMS)

Kul att bilden blev upp och ner anyway.. Sitter just nu och väntar på bussen. Tror till och med att den var 5 minuter sen enligt min östgötatrafiken app. Hoppas i alla fall att jag hinner med tåget som går 11.48, annars har jag bara 12 min på mig att ta mig från Norrköpings station till skolan. Damn it! Jag kommer hinna även då med men får powerwalka som en galning. Hoppas även på att det är ett nytt tåg eftersom de inte har fungerande kortläsare än så man får åka gratis. Well Well får vänta och se.. Imorgon är det ingen skola men däremot blir det jobb 11-20. Kommer nog gå bra, tiden går faktiskt rätt fort när man jobbar långa pass än korta. Tror bussen kommer nu...




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0