Tell me lies

Publicerat: 2011-01-22 Tid: 17:50:39


Har varit ett par dagar utan att blogga här. I går hade jag ont i foten så var hemma och tog det lugnt. Var iväg och fixade lite ärenden med mamma och åkte till min bror på kvällen.

Idag jobbade jag 10-17 och det var fullt med folk som ville äta McD. Tror det var på grund av att folk fått barnbidrag för det såldes en hel del Happy Meal kan jag lova. Så nu sitter jag här vid datorn hemma os pappa och funderar på vad jag ska äta till kvällsmat. Inga som helst ideér men förhoppningsvis har jag kommit på något tills magen börjar kurrar.

Annars blir det bara tv-tittande i kväll, helt enkelt en myskväll. Det behövs det med ibland!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0