Tell me why

Publicerat: 2011-01-10 Tid: 14:46:59


Ny veckan med nya starka tag. Varit på tornby idag och inhandlat en Crosstrainer. Den är tyvärr så tung så får inte upp den ur kartongen utan måste vänta till pappa kommer hem. Ska ändå inte använda den idag utan ska på bio i kväll och se på The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp. Hoppas på att filmen är bra i alla fall.

Sitter just nu och nördar vid datorn och tittar runt på lite bloggar. Musik från spotify är självklart på och jag sitter och sjunger med. Kändes som att det var vår idag när jag gick utanför dörren. 4 grader och snön håller på att smälta bort. Rätt härligt ändå men tror inte den kommer försvinna helt då vi ändå bara är inne i januari.



TTyyrraaaaa

Verkligen jätte fin blogg;)<3 Följa varandra via bloglovin?

2011-01-11 @ 12:09:10
URL: http://tyratheone.blogg.se/
Anonym

jätte fin blogg :)

kolla gärna in min blogg :)

2011-01-11 @ 15:31:35
URL: http://generoso.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0