Jan. 1, 2011

Publicerat: 2011-01-01 Tid: 22:58:37


Nyåret var faktiskt väldigt bra. Var som sagt först hemma hos Johanna och åt god mat. Entrecotê med pommes och vitlökssmör. Tog sedan bussen in vid halv tio för att sedan promenera hem till en tjej vid namn Jennie. Där var det fest och cirka 20-30 pers var på den festen. Väldigt lyckat må jag säga.

Gick sedan ut vid tolvslaget och vet ni vad? Det SPÖREGNADE, liksom what the fuck? Inga sura miner för det utan det var bara att räkna ner till det nya året. Här kommer några bilder från igår.


Anna, Julia & Emil


Middagen vi åt! MUMS


Söta Johanna & Jag


simone

Riktigt fina foton :D

2011-01-03 @ 11:13:52
URL: http://fattybom.se

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0