Wha the fuck?

Publicerat: 2011-01-15 Tid: 12:00:00


Snodde denna printscreen från Annie. Testade faktiskt själv att skriva in det där och gud vad kul att den engelska översättningen på Lasse Berghagen är Oprah Winfrey. Lite komiskt ändå och dessutom om man lyssnar på ordet så säger tjejen nästan perfekt "Lasse Berghagen". Undra vem som kom på detta och gjorde så att översättningen skulle bli som den blev. Roligt att veta.




Fuck you - it's art

Kolla in sveriges nya humorblogg! true art it is.

tack för respekten

xoxo A

2011-01-15 @ 14:16:33
URL: http://fuckyouitsart.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0