You are my fire

Publicerat: 2011-01-13 Tid: 15:11:11


Impulsbokade biljetter till Idols live turné som äger rum i morgon i Cloetta Center. Ska gå tillsammans med Tilde och tror det kommer blir riktigt trevligt. Brukar inte gå på konserter så tänkte att jag kunde kosta på mig och gå på denna. Blev väll lite sugen då jag träffade Minnah och Daniel idag.

Nu ska jag gå och hämta ut biljetterna och sedan åka hem till mamma med syster. Ska hjälpa henne att sätta ihop hennes crosstrainer.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0