You come and go

Publicerat: 2011-01-12 Tid: 21:55:57


Var duktig och tränade i 20 min förut på min crosstrainer. Gjorde även några sit-ups. Belönade mig själv med att äta cheesecaken som jag bakade tidigare idag. Mycket god faktiskt!

Just nu ser jag på en film på kanal 5. Romy & Mitchell - Blondiner Har Roligare. Rätt rolig film som jag hade inspelat på ett videoband då jag var liten. Shit hade nästan glömt bort den tiden då man spelade in program eller filmer från tv:n till videoband. Så var man alltid tvungen att spola tillbaka banden då man sett klart på filmen. Måste ändå säga att utvecklingen verkligen går fort. Glömmer bort vissa saker som fanns för bara några år sedan.

Kommer också ihåg då man hade modem som man kopplade upp. Och när man använde det så kunde man inte använda telefonerna. Hihi det var tider det. Modem + LunarStorm.



LINA HAMMARSTRÖM

svar ja han är urgullig :-D hhii



ah vi kom ju på iDAG om essän skulle vara inne till de andragrupperna?! Ingena ning men vi är fan inte klara med den så OM jag har panik inför skolan asså. USH! ska du till skolan ngn dag innan vi börjar. för vi börjar ju den 19:e? :P

2011-01-13 @ 10:04:18
URL: http://li§

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0