Another day

Publicerat: 2011-03-22 Tid: 19:21:02


Klockan är över sju och det är ändå 9.5 grader varmt ute. Kändes verkligen som vår ute idag förutom den hemska blåsen som inte borde finnas. Har gått en riktigt långpromenad idag och det var verkligen skönt. Solen lyste så pass mycket så solbrillorna åkte på. Dem plus skinnjackan gav riktiga vårkänslor. Just nu sitter jag och väntar på att Desperate Housewives börjar följt av Big Brother. Hade faktiskt inte sett det första avsnittet av BB så såg det alldeles nyss.

Var inte sugen eller orkade rättare sagt inte laga mat i kväll så det fick bli två toast med ketchup, ost och skinka. Ska nog ta lite yoghurt snart också för att komplettera så man inte vaknar hungrig i morgon bitti. Kan nog erkänna att jag har fått något för yoghurt är så extremt sugen på det nu för tiden och bra är väll det för har faktiskt inte ätit godis på 1 vecka nu. Åt chips i söndags och en glass igår men det var inte alls mycket så en förbättring sker absolut.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0