Bye bye baby

Publicerat: 2011-03-22 Tid: 11:41:10


Solen skiner för fullt och det är 13 grader ute, underbart!

Dagen kommer bestå av:
  • Tvätta (har tvättid om en halvtimme)
  • Börja på litteraturuppgiften
  • Städa mitt rum
  • Gå promenad i det fina vårvädret
Ja så har lite att stå i idag ändå men det jag ser fram emot mest är att gå promenad. Ska nog bli en riktig långpromenad. Det enda negativa med vädret idag är att det blåser så förskräckligt bara. Så får se till så man inte blåser bort. Men som sagt framförallt så måste jag plugga rätt mycket senare i eftermiddag!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0