Chillout

Publicerat: 2011-03-09 Tid: 20:14:17


Nu har jag precis gottat i mig nedanstående som syns på bilden och sett på Big Brother. Kunde dessutom se 2 avsnitt i rad då jag aldrig såg i går eller dagen innan. Måste bara säga hur mycket jag älskar Vanilj Cola, är så fruktansvärt glad över att det kommit tillbaka och säljs på en del ICA affärer. Antingen hatar man det eller så älskar man det och jag tillhör de sistnämnda.

Just nu sitter jag här vid mitt skrivbord och har på tv:n som jag tittar lite på då och då. Går tyvärr inget roligt program just nu så väntar på att något annat skojj ska börja. Ska i alla fall lägga mig rätt tidigt i kväll fastän jag sov länge i natt, hela 12 timmar.

I morgon bär det av till Norrköping för att ha handledningsmöte i 45 min och sen hem igen. Kanske ska träffa syster eller så efter det dessutom. Funderar på om jag ska träna i morgon också men låter nog kroppen vila eftersom jag tränade idag men gör nog några sit-ups innan jag lägger mig i kväll.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0