Desperate

Publicerat: 2011-03-15 Tid: 21:06:54


Just nu sitter jag och ser på Desperate Housewives, äntligen börjar den serien igen. Var väldigt länge sedan jag såg på det så kommer knappt ihåg vad som hade hänt i förra avsnittet. Kom på allt nu igen då man fick se vad vad som hade hänt tidigare. Skolan idag gick väldigt bra och vi är nästan helt klara med uppsatsen och det känns så sjukt bra. I morgon är det jobb som står på schemat mellan 11-14.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0