Difficult

Publicerat: 2011-03-04 Tid: 10:12:42


Godmorgon, idag var jag uppe väldigt tidigt. Vaknade vid tjugo över åtta och var faktiskt väldigt pigg så såg ingen mening i att somna om och sedan vakna upp trött. Gick i väg till några frisörer för att se om någon hade tid idag och det hade de. Så klockan 12 ska jag slinga håret blont och hoppas på att det kommer bli snyggt.

Vid 16 är det dags för jobb och efter det blir det att dra till Carro som fyller 20 år idag. Grattis gumman! Kommer bli väldigt trevligt men vet dessvärre inte vad jag ska ha på mig. Det är sådant som jag får ta itu med i kväll.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0