Disconnect

Publicerat: 2011-03-17 Tid: 10:41:10


Här hemma funkar inte internet eller telefon idag. Som tur är har min älskade iPhone internet som man kan dela med datorn så det funkar utmärkt ändå. Snabbt är det också så är ingen större fara att det inte funkar här hemma. Har i alla fall ätit frukost precis och ska snart ta och göra i ordning mig för sedan blir det att åka till Universitetet. Ännu en gång är det dags för handledning och det är sista tillfället innan uppsatsen ska vara inne. Ska bli skönt att slippa skriva uppsatser nu då vi skrivit hela hösten och nu på våren.

Printscreen från min mobil



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0