Dr Demin

Publicerat: 2011-03-25 Tid: 22:00:36


Var på stan en stund med syrran idag i den kalla blåsten. Såg att Carlings hade 20% rabatt på allt i butiken idag så köpte ett par jeansleggins från Dr.Denim. Har redan ett par likadana fast svarta så vet att de är helt underbara. En sak jag hatar är leggins som inte har dragkedja där fram men som tur är så har dessa det. Är så extremt fult annars enligt mig. Även leggins utan fickor där bak, det är okej om man har linne över men INTE annars.

I morgon jobbar jag öppning så ska faktiskt lägga mig om en stund. Börjar nämligen 07.30 så måste gå upp väldigt tidigt. Fikade förövrigt med Johanna idag på Steve's eller ja mycket fika blev det direkt inte utan massa prat om allt möjligt. Tog bussen hem vid åtta och nu sitter jag här som sagt.

Ord. pris 399:-
Jag fick dem för 319:-


Alexandra

sv; tack för att du sa det!:) måste beställa det,



Kram

2011-03-25 @ 22:17:14
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Amanda

Hej, vart har du gjort din bloglovin ikon? Och den här bakgrunden på den här komentarsrutan? Ha det bra kram!:)

2011-03-25 @ 22:30:13
URL: http://amandaengberg.devote.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0