Han var Jackie Chan

Publicerat: 2011-03-24 Tid: 21:53:18


Har nu suttit i nästan 3 timmar och pluggat. Har alltså skrivt på den examinerade litteraturuppgiften som ska vara inne i morgon. Är nästan helt klar men ska skriva lite mer på den ena analysen. Åkte in till Universitetet till klockan 10 i morse och var där till klockan 4. Gick ändå riktigt bra på opponeringen och det har varit intressant att läsa de andras uppsatser. Nu sitter jag här och funderar över om jag ska se Big Brother avsnittet från igår eller om jag ska sova. Är så himla trött men tror nog ändå det blir det förstnämnda. Ska gå och ta mig lite päronsoda att dricka dessutom.

Köpte LipBalm och Ear Cuff från Style By Tyra som kom hem i brevlådan igår. Måste säga att läppbalsamet som ska förstora läpparna faktiskt funkar. Det sticks rätt mycket i början men försvinner sedan efter en stund. Rätt bra för mina små läppar.

Här är det snygga örhänget! Lite halvdan bild men den får duga!


LINA HAMMARSTRÖM

den är så sjuk snygg!!! men satt korset på också? eller var det bara kedjan typ? vadkostade den?

2011-03-24 @ 22:10:39
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
LINA HAMMARSTRÖM

svar jag gillar egentligen inte kors :O PÅ MIG SJÄLV ASSÅ MEN FINT PÅ ANDRA :) oj caps.. men billigt det var ;O

2011-03-25 @ 07:42:30
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0