I have found

Publicerat: 2011-03-10 Tid: 11:23:11


Godmorgon allihopa. Idag är det hela 6 grader ute och nu är nog våren på väg på riktigt. Har precis käkat frukost och ska ta och hitta ett par strumpor och borsta tänderna. Sedan bär det av till stationen för att ta tåget till Norrköping för handledning. Hoppas jag får åka med ett nytt tåg som är så sjukt mycket fräschare än det gamla och det känns dessutom som om resan går fortare med de nya. Kanske är det även så att de kör en aning fortare också. Anyway så ska jag ta och fixa det sista innan jag går nu. Hörs senare.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0