I just wanna dance

Publicerat: 2011-03-05 Tid: 19:11:22



I går fyllde som sagt Carro år så blev att dra till henne efter jobbet. Hade det väldigt trevligt och Carro bjöd på både dricka, brie-ost och tårta. Uppskattades verkligen må jag säga. Vid 12 någon gång drog vi vidare in till ågatan men istället för att följa med dem in på Platens så tackade jag för mig och gick hem. Börjar nämligen jobbet klockan 10 i morse. Så det är vad jag har gjort idag, jobbat och nu sitter jag här hemma. Ska ta mig något att äta till kvällsmat snart men vad är frågan.

Ska i alla fall se på Melodifestivalen i kväll då det är andra chansen. Inte det roligaste kanske men om en vecka så är det final. Ska bli intressant vilka vi, det svenska folket, väljer att skicka iväg till Tyskland. Well, well we'll see!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0