King of moonlight

Publicerat: 2011-03-01 Tid: 21:02:32


Har precis sett på ett avsnitt av Gossip Girl och längtar redan tills nästa kommer vilket är om en vecka. Gossip Girl och No Ordinary Family är de enda serierna som jag faktiskt följer nu. Undrar var Desperate Housewives, Ugly Betty och Grey's Anatomy har tagit vägen dock. Hur långt uppehåll ska det vara egentligen och är det ens ett uppehåll eller har du försvunnit? Många frågor där men man kan ju allt undra ibland.

I morgon är det i alla fall jobb och synundersöknings som gäller. Upptäckte att jag såg fortfarande lite suddigt på vänster öga då jag blundade med höger. Ska be optikern fixa till mina glasögon eftersom de har fått en förmåga att glida ner en bit på näsan så de behöver tajtas till.

Jag just nu, i denna sekund, okej nej denna minut kanske, nja kanske inte ens det. Anyway där är jag i alla fall!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0