Manboy

Publicerat: 2011-03-14 Tid: 21:37:20


Har precis kommit ut ur duschen och ska nu vänta på att mitt hår ska torka innan jag går och lägger mig. Glömde ju nämna igår att Jockiboi och hans polare handlade mat av mig. De tyckte de var roliga och frågade mig om jag visste var Parkeringshuset Gräshoppan ligger i Linköping. Har aldrig hört talas om det men det fanns tydligen på hitta.se enligt dem själva. Ska nog ta och kolla upp det. Roliga typer det där? Inte nog med det så hörde min arbetskollega att de snackade om avsugningar medan de smaskade på sina cheeseburgare. Är jag förvånad eller? Nae!



M A L I N

Jag dansar street :)



Har du dansar det också? =)

2011-03-14 @ 22:26:07
URL: http://theaprilchild.blogg.se/
Anna

Jag måste bara säga att din bloggdesign var väldigt snygg! :D

2011-03-14 @ 23:43:45
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0