Music is through

Publicerat: 2011-03-02 Tid: 18:31:50


Puh, äntligen! Kände att bilden jag hade i headern var ett par månader gammal så gjorde om designen. Blev inte så stor skillnad med alltid något. Jobbade idag 11-15.40 och nu vid fem var jag på Speecsavers för att titta till synen och fick resultatet att den hade förvärrats på vänster öga, som jag trodde. Så nu har jag lämnat in mina båda glasögon och kommer inte få tillbaka dem förrän om 12 arbetsdagar. Hur ska jag klara mig? Nej då ska inte vara några större problem.

Ikväll blir det att se ännu ett Big Brother-avsnitt och bara ta det lugnt. 




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0