Naked Juice Bar

Publicerat: 2011-03-09 Tid: 15:05:45


Har just kommit hem från Maxi där jag var med pappa och handlade. Gick med i Naked Juice Bar klubben igår så fick en smoothie för halva priset och valde sorten som heter Very Berry, sjukt god. Så har nu varit i Gränden och inhandlat en sådan och sitter nu och smaskar på den i mitt rum.

Vaknade inte förrän vid halv tolv idag och har sen dess tränat, duschat och tvättat. Har min andra maskin inne  nu som jag ska ta och hänga upp efter detta inlägg. Annars händer det inte så mycket speciellt idag, en lugn dag helt enkelt.

Yummie



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0