Newie

Publicerat: 2011-03-15 Tid: 21:33:24


Denna plånbok köpte jag idag då jag gick på stan en stund i väntan på buss hem. Har länge velat ha en lite större plånbok där sedlar ej böjer sig och dessutom finns det massor med plats till annat. Har sett många som handlat av mig på McDonald's som har stora och fina plånböcker. Jag kanske är en aning sen eftersom den sorten funnits på marknaden länge och många har en sådan redan. Var inte alls så dyr utan kostade bara 199 kr och det är skinnimitation. Som tur är har jag ett flertal väskor som den får plats i annars skulle det vara lite jobbigt.



Johanna

Anmäl dig till veckans blogg! :)



Jag skriver om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Ta en titt! :)

2011-03-15 @ 21:40:40
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Johanna

Anmäl dig till veckans blogg! :)



Jag skriver om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Ta en titt! :)

2011-03-15 @ 21:42:54
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Kajsa

Vilket sammanträffande.. jag köpte likadan för ett par veckor sedan, och den är underbar! :D I just love it! plus att både iphone och passet får plats i den. otroligt!

2011-03-15 @ 21:57:49
URL: http://dearsergio.wordpress.com

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0