No dancers allowed

Publicerat: 2011-03-27 Tid: 18:57:01


Verkar som om en (eller flera) av Eric Saades dansare inte får följa med till Tyskland. Såg detta (som visas på bild nedan) på en av dansarnas facebook. Även Eric har kommenterat statusen och skrivit att reglerna i ESC är cp. Hm undra varför!?


Uppdaterat:
Här har vi anledningen
(Tryck på bilden för att läsa artikeln)


aloud

aloud? allowed?

2011-03-28 @ 06:48:26
Stina

Jaha där ser man, ja det är nog olika från person till person för den funkade varken på mig eller på två av mina kompisar som oxå provade:( Så då blir man ju lite besviken.. tur den var billig:)

2011-03-28 @ 20:14:39
URL: http://secretdream.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0