Rise and Shine

Publicerat: 2011-03-29 Tid: 08:33:32


Det är en tråkig dag jag vaknar upp till. Alldeles blött på marken och molnigt och det är dessutom endast 2 grader ute. Ska snart bege mig till universitetet men ska bara käka upp min frukost. Kommer alltså vara där till klockan 16 idag och hoppas det blir en bra dag och att solen tittar fram senare. I kväll kanske det blir bio med abbe annars får vi se vad som händer. Kunde inte gå in på SF:s hemsida eftersom den är stängd på grund av underhåll tills klockan 11. Well well nu ska jag sätta lite fart.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0