She Says

Publicerat: 2011-03-18 Tid: 10:21:39


Vädret gjorde så det ej blev något universitet idag. Ska istället äta lunch med pappa och syster vid halv tolv och sedan blir det jobb. Känns bra att kunna äta lunch så tidigt eftersom jag nästan aldrig gör det. Gick ju upp vid tjugo i åtta i morse. Får ta en supertid buss så jag inte kommer försent sen till jobbet också. Annars är det inte mycket mer på schemat faktiskt denna fredag. Hoppas på att LHC inte förlorar i kväll för då blir jag galen. Tycker verkligen det är deras tur att ta guld nu! Sitter just nu och lyssnar på musik på min bärbara högtalare och det är väldigt bra ljud faktiskt.

Hörs kanske i kväll annars får ni ha en bra fredag!




LINA HAMMARSTRÖM

svar jo förstår jag asås.. ush :P:)

2011-03-18 @ 10:28:03
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
LINA HAMMARSTRÖM

svar ah fast, "Jag vill inte göra som mamma säger" haha, fast det kanske du fatta ;)

2011-03-18 @ 10:44:52
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
LINA HAMMARSTRÖM

svar haha bra att du fatta, ah hon är söt, det har hon fått från sin äldsta syster ;)

2011-03-18 @ 10:45:47
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0