Shots

Publicerat: 2011-03-11 Tid: 23:16:37



Jobb hela helgen och idag var det mellan 9-18 och i morgon mellan 11.30-20.30. Ska hem och se på melodifestivalen efter jobbet så hoppas jag inte missar för mycket eftersom det börjar redan klockan 20.00. Well, well, sitter just nu i mitt rum och lyssnar på musik. Har precis sett på det senaste avsnitter av Big Brother och herregud vad Gurkan såg ut i håret, helt orange-gult. Stackarn. Dessutom tappade han lite hår och detta är ju ett bevis på att man inte ska färga håret, speciellt inte bleka, för ofta.

Hör att det är mycket folk som festar ute idag då bilar åker förbi med fullt ös på stereon och glada människor är påväg till krogen. Har inte varit ute och dansat på evigheter så kanske är dags att göra det snart igen. Ska höra om det är någon som är på någon dag framöver.

Denna party låt lyssnar jag på just nu, så himla bra.
LMFAO feat Lil Jon - Shots



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0