Situation

Publicerat: 2011-03-16 Tid: 18:27:14



Har precis käkat kvällsmat som jag lagt till mig själv och mamma. Det blev korvstroganoff eller korvssås som jag säger. Efter jobbet idag gick jag på stan och tittade lite och tog sedan bussen hem vid halv fem. Köpte ingenting på stan och det ska jag inte göra heller då jag ska spara mina pengar. Är redan löning igen nästa fredag. Tycker det gått väldigt snabbt men det har nog att göra med att februari endast hade 28 dagar i år.

Nu ska jag bege mig till mitt rum och se gårdagens avsnitt av Big Brother. Ska sedan ta en dusch och efter det klockan nio så tror jag Grey's Anatomy har premiär igen också. Kul!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0