Sleepyhead

Publicerat: 2011-03-10 Tid: 22:18:32


Var i Norrköping på handledarmöte idag som sagt och tog sedan tåget hem. Åkte till min syster och käkade lunch och gick sedan en lång promenad i en timme tillsammans med henne. Kändes rätt bra faktiskt. Såg sedan på Vem Vet Mest där vår arbetskollega var med och tävlade och han kom till fredagsfinalen i morgon, så det ska jag se.

I morgon börjar jag klockan nio och jobbar till klockan 6. Har redan planerat att jag ska äta en toast innan jag börjar eftersom de är så extremt goda. Det som väntar nu i kväll är sängen. Är redan trött och ska ändå upp tidigt så ska snart tvätta bort sminket och krypa ner.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0