Stupid b*tch

Publicerat: 2011-03-22 Tid: 20:30:00


Den enda sanna glädjen måste nog ändå vara skadeglädjen. Kan inte göra annat än skratta!! HA-HA!

Längtar till fredag av 2 anledningar. Den första är att lönen+studiebidrag kommer då och det ska man absolut inte klaga på! Sen så ska jag träffa en saknad Johanna och ha det allmänt trevligt. Har inte riktigt bestämt vad vi ska göra men blir väll en fika eller så.

I morgon ska jag gå på stan med ännu en saknad brud nämligen Jennifer. Hon flyttar ju som sagt till Norge i början av april, kul för henne men tråkigt för mig. Hade inte mer att säga i detta inlägg mer än att här nedan är min favoritlåt just nu. Lyssnar dock på den andra versionen som heter Tonight (I'm fucking you). Tihi



Lisa

Matilda, om ditt lilla "påhopp" här ovan syftar på mig, vilket jag antar att det gör så kanske du vill kolla alla fakta innan du unnar dig lite skadeglädje. Jag har aldrig mått bättre, jag stack från linus och inte tvärt om. Vill du skratta, så skratta åt honom..

2011-03-22 @ 21:40:29
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0