Temperature

Publicerat: 2011-03-22 Tid: 22:52:50


Wihu, i morgon ska de vara 8 grader varmt. Inte riktigt lika varmt som det var idag men ändå tillräckligt så man kan slippa vinterjackan. Just nu är det paus på Big Brother så passar på att blogga lite. Har börjat lite på litteraturuppgiften idag men i morgon då jag kommit hem från stan kör jag gärnet och ser till att bli klar. Orkar nämligen inte sitta dagen innan och stressa ihjäl mig. Nää nu börjar det igen.



LINA HAMMARSTRÖM

svar ja precis.. Mmm jag hoppas att hion söker. haha :-D

2011-03-23 @ 09:26:27
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Natalie

Vilken fin bloggdesign du har! :D

2011-03-23 @ 18:08:37
URL: http://natella.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0