That's why

Publicerat: 2011-03-01 Tid: 17:07:18


Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på spotify. Måste bara säga det att melodifestivallåtarna har satt sig på min hjärna. Har gått och nynnat på både Popular, In The Club och The King hela dagen och de vill inte försvinna. Så nu spelas The King och jag sitter och sjunger med så gott jag kan. Det är en så sjukt skön låt med coola snubbar i blåa kostymer som framför den. Kvällen kommer bestå av att ta det lugnt och se på det senaste Big Brother-avsnittet. Kanske tillåter mig själv att äta lite popcorn om vi har några hemma annars har jag en liten bit Ben & Jerry Cookie Dough kvar att käka upp.

Vilken låt är din favorit från Melodifestivalen och vilken vill du se som representant för Sverige i Eurovision?



LINA HAMMARSTRÖM

svar aa okej får se vilken det blir :-D

2011-03-01 @ 18:09:29
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0