Want you too

Publicerat: 2011-03-21 Tid: 16:08:39



Är nu hemkommen från Universitetet och är oerhört lättad över att uppsatsen är klar och inskickad. Nu är det bara den jobbiga litteraturuppgiften kvar som jag ska börja med idag.

Gick av bussen vid ekholmen på vägen hem och köpte in lite saker till kvällsmaten som jag ska laga till mig och mamma. Det blir en rätt som Anna lärde mig en gång då jag åt hos henne. Spaghetti med bacon, ruccola, mozarella, olivolja smaksatt med chili och vitlök. Så otroligt gott!

Igår kväll såg jag på Big Brother och det ska bli rätt skönt att slippa se Nicky i tv-rutan. Var faktiskt inte alls så jobbigt att gå upp i morse som det brukar vara på måndagsmornar. Berodde nog på att jag var så hungrig också.

Tog på mig skinnjackan idag också som har varit efterlängtad. Var dock lite kallt i Norrköping och för att det blåser så förskräckligt mycket. Men sedan då jag kom till Linköping var det faktiskt riktigt behagligt så jag bestämde mig för att gå hem från ekholmen och vara lite nyttig.


Tilde

Tack! <3 Din är också jättefin nu! :)

2011-03-21 @ 18:31:56
URL: http://tildeoijar.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0