Work

Publicerat: 2011-03-14 Tid: 12:34:17


Befinner mig just nu i vårt grupprum på Universitetet. Här jobbar vi för fullt med vår uppsats men just nu har vi matuppehåll. Jag var inte alls hungrig eftersom jag åt frukost för 3 timmar sedan så köpte en risifrutti och en macka med sallad och ost. Var dessutom duktig och köpte ingen Coca Cola utan köpte en Bonaqua Stilla med smak av Skogsbär istället. Har bestämt att jag inte ska dricka så mycket läsk eller äta så mycket godis längre. Har jag sagt många gånger men känns faktiskt väldigt bra denna gång.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0